__logo.pngПерейти на головну сторінку
__logo.pngПерейти на головну сторінку

Зовнішній вигляд та комфорт офісу компанії – це не лише візуальна сторона, яка може тішити співробітників, управління та партнерів, а й справжня візитка організації. Нерідко існує певний корпоративний стиль, що проглядається у плануванні різних офісних приміщень. Часто при розробці проектів та розподілі простору забезпечується креативність та унікальність, при цьому потрібно зберегти комфорт та забезпечити робоче місце для кожного співробітника. Замовити бюджетний дизайн офісів у Харкові пропонує компанія Fidelit-Stroy, сучасний підхід потребує не лише відповідності ергономіці, а й відтворення концепції компанії. Планування та декор продають продукцію ще до того, як її побачить клієнт.

Відмінності проектування офісних просторів

В офісах все має бути розміщено правильно, забезпечується лаконічність, зонування, розподіляються всі прилади, меблі. У приміщеннях проектування виконується так, щоб забезпечити наближеність до домашнього комфорту, що є важливим для підтримки високої працездатності. Нерідко розміщення меблів і вибір декору виконується для додаткових приміщень: переговорних, приймальних, спортивних залів, їдалень і так далі. Працюючи з робочим простором важливо забезпечити продуктивність. Дизайнер компанії Fidelit-Stroy вирішує широкий ряд завдань, ми працюємо з душею та обов'язково враховуємо всі вимоги замовника.

Характерні відмінності офісів

Спочатку завжди виконуються виміри, проводиться ретельне опитування замовника, вивчаються приміщення, з якими належить працювати. Спеціаліст працює не так, як це робиться для домашніх приміщень.

Характерні риси оформлення офісів:

  • при ремонті приміщень не допускаються затримки, вони призводять до витрат. Проект можна скласти заздалегідь, він допоможе досягти правильного виконання поставлених завдань;
  • договір зазвичай підписується вже після старту робіт, оскільки багато моментів вимагають погодження;
  • у корпораціях практично ніколи не відштовхуються від емоцій, наголос йде на зручність, стиль, практичність;
  • проектування відбувається за чіткою структурою, завдання розбиваються, тому ряд процесів може виконуватися паралельно.

Дизайн основних зон для офісу

Ми готові виконати планування для невеликих або великих приміщень, враховуючи всі вимоги, ціни дизайну сучасного офісного приміщення розраховуватимуться за прайсом. До уваги беруться інтереси керівництва, а також клієнтів, співробітників, які відвідуватимуть компанію. Виконується вибір та виділення загального стилю, підбираються відтінки, освітлення, різні елементи приміщень. Загальний стиль підтримується для проекту, але робота ведеться над усіма зонами.

Ресепшен

У приймальню потрапляють партнери, клієнти, потенційні співробітники, тому вигляд і комфорт цієї частини офісу складають перше враження. Наш дизайнер забезпечує формування позитивних емоцій, відтворення стилю корпорації. Розміри, вид меблів має значення, часто стійка адміністрації виконується на замовлення. Також заплановано куточок для гостей.

Переговорне приміщення, конференц-зала

Креслення часто поширюються на зазначені приміщення, у них важлива функціональність. При цьому декор мінімальний, увага прямує на роботу, відволікати співробітників не потрібно. При можливості коригування площі враховується максимальна кількість учасників нарад. Центральну позицію обов'язково займає масивний стіл, якщо спиратися на психологічні особливості варто зробити його круглим. У такому разі присутні будуть на рівних.

Кабінет для керівника

За допомогою інтер'єру виділяється висока посада, але надмірність також неприпустима. Важлива відсутність значного відриву від інших приміщень, тому дизайнер намагається працювати з урахуванням факторів.

Найчастіше дотримуються наступних принципів:

  • актуальна строгість дизайну;
  • обов'язково наявність місце для прийому клієнтів, але не в межах робочого столу, тому формується куточок для прийому гостей;
  • часто використовується зонування, зокрема з допомогою меблів, ширм, мобільного типу перегородок.

Часто замовники вважають за краще відвести куточок під нагороди, грамоти. При можливості створюється зона для відпочинку, її можна прикрасити більш виражено, ніж решту кімнати.

Додаткові приміщення

Найчастіше Дизайн офісів для It-Компаній включає релаксаційну зону, кімнату для відпочинку, зал для спортивних занять. Може передбачатися наявність кухні, місце підбирається під побутову техніку, зони зберігання, також крісла, столики, дивани. Приміщення для відпочинку дозволяють змінити діяльність та місце, що позитивно позначається на працездатності. Кімнати для спорту чи відпочинку найчастіше відповідають загальному стилю, передбачається вибір меблів, оздоблення, продумується світло, можливість програвання музики. Під час створення спортивного залу враховується площа кімнати, можна передбачити можливість роботи з вільними вагами, розташувати доріжку.

Обладнання робочих місць

Дизайн інтер'єру маленького офісу недорого дозволяє досягти турботи про здоров'я, ергономіки, естетики, функціональності та безпеки. Найпопулярніший варіант – open space, але всі працівники повинні мати свою зону. Використовується розмежування та звукоізоляція. При плануванні розміщується офісна техніка, комфортні меблі, у тому числі що трансформується . Ми допоможемо вибрати тип планування з урахуванням всіх факторів та вимог замовника. Багато що залежить від типу компанії, ми працюємо як над open space, так і закритими кабінетами, використовуємо різні стилі та їх поєднання.

Будуть надані всі документи за рівнями, кімнатами, а також з урахуванням освітлення, вентиляції, покриттів, окремих вузлів, розміщення елементів тощо. Повноцінний проект дозволить оцінити дизайн за рахунок візуалізації та втілити його в реальність завдяки опрацюванню всіх основних моментів.


 

Етапи ремонту

PlusPlus
3

Чистове оздоблення

(робота + матеріали)

від 5500

грн/м2

Процес розробки дизайну інтер'єру

  • Шаг 1Технічне завдання

    Йому передує виїзд дизайнера на об'єкт, виконання вимірів, обговорення нюансів, визначення стилю

  • Шаг 2Планування

    Складання планувального рішення, плану зонування

  • Шаг 33D

    Створення об'ємного 3D-плану інтер'єру з візуалізацією у 3 варіантах

  • Шаг 4Документація

    Розробка пакета технічної документації (схеми, прив'язки, плани, креслення)

  • Шаг 5Нагляд

    Авторський нагляд

Відгуки клієнтів

Подивитися усі відгуки

Завершені роботи